Monday 8 February 2010

I'm Stupid , But Don't Make Me More Stupid.

Today Title Is Most Special
I Think =)

This Title
Same With My Facebook Status
Some Of My Friends Know
Because They Saw It Last Night

I Post It On Facebook
Not Just For Happy
I Want To Let Someone See It
I Want To Let Someone Know It

That's A Sentence
What I Want To Tell Frankie

Frankie Is 'He'
'He' Is Frankie
Frankie就是他
他就是Frankie

He Is My Ex-
He Is My Normal Friend
He Is A Guy Who Make Me Like A Stupid

The Title
The Facebook Status
Is A Sentence That I Want To Tell Him
Frankie

Well,
Today I'm Using English To Update My Blog

Yes,
First Time
I'm Using English To Update My Blog

Why?

I Don't Know
I Just Want To Improve My English
My English Is Too Bad
=(

Between That,
I Will Update My Blog With Malay Next Time
I Think I Will Do That
XD

Why?
What Happen With Me?
Am I Okay?

I Didn't Have A Good Knowledge
I Didn't Have A Good Language
That's Why I Want To Improve Myself!

I Want To Improve My Malay
I Want To Improve My English
I Want To Improve My Chinese Too!!!

I Think
It Because Of My SPM Class

All The Teachers
Are Using Malay Teach Us

How?
I Can't Understand What They Talking About
It's A Little Bit Hard For Me
=(

I Hope
I Will Get 4 A
In My SPM
That's My Wishes

But I Think
It's Hard For Me
I Can't Understand What The Teacher Teaching About

But
I Will Try My Best
I Will Try To Understand
I Hope My Wish Will Be Come True
=)

结束英文

这样看下来
很明显的
我的英文实在是
一个字形容



这几天来
我都很累

上个星期六
回到家一下
我又出门去了
有表演

合唱团表演
今年的第一场表演

回到家里
累呢

8点那样
去帮忙妈咪了

结果啊
晚上我累死了
再加上
肚子饿得很

所以1点多那样
我就睡觉了

星期日早上8点那样
又去Pandamalam帮忙
整个人睡不醒

回到家已经2点了
路上我们还买了Yoyoice
我的最爱

然后我就睡觉了
实在是很累人

5点那样醒来
上网下
大概7点那样
妈咪打来说
阿姨要载我去吃

然后我们去吃素
不错吃
也没有什么特别

回家8点多那样
大姐就回来了

然后我们又出去啦
去帮忙了

10点那样
我居然肚子饿了
==

吃素特别容易饱
可是也特别快饿

所以抓老豆去买饼干
然后又跟老豆一起去喝糖水
可是都不甜的
不好喝
一碗RM1
便宜是很便宜
可是就是不好喝

然后回到家
已经11点30分那样了
我就上网下
然后又练琴下
就睡觉了

今天啊
那个地理/历史老师回来了
明明说她走了啊
结果又回来了

结果啊
历史课我睡觉了
头很痛
也很重

今天最后3节没有上课
听讲座去了
一个来自台湾的校长
来为我们讲座

闷也不是很闷
可是也不是很吸引我
所以很矛盾

结果放学
还有SPM课
总结一句
听不懂
==

回家的时候
下大雨了
结果我淋雨了

待会去妈咪那边
今天在SS2
好期待 ~

所以啊
不要再下雨了
拜托
赶快停雨





思颖 记
2010年2月8日
傍晚6点03分